ثبت بیش از ۲۷۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از تردد بیش از ۲۹۷ هزار تردد در مسیر‌های ورودی و خروجی این استان در سه روز تعطیلات اخیر خبر داد.

امید نسیمی گفت: از این تعداد ۱۴۱ هزار و ۷۸۹ تردد در مبادی ورودی استان و ۱۳۷ هزار و ۷۷۱ تردد در مبادی خروجی استان ثبت شد.

او با بیان اینکه اردبیل یکی از قطب‌های گردشگری در کشور است، گفت: ثبت بیش از چهار هزار تردد در مبادی ورودی استان نسبت به مبادی خروجی بیانگر افزایش ورود مسافران و گردشگران به این منطقه است.

او اظهار کرد: پنجشنبه ۲۳ شهریورماه در اولین روز تعطیلات ۳۸ هزار و ۷۹۹ تردد در مبادی خروجی و ۵۵ هزار و ۱۳۸ تردد در مبادی ورودی، روز جمعه ۲۴ شهریورماه ۴۷ هزار و ۲۲۷ تردد در مبادی خروجی و ۴۵ هزار و ۹ تردد در مبادی ورودی و روز شنبه ۲۵ شهریورماه نیز ۵۱ هزار و ۷۴۵ تردد در مبادی خروجی و ۴۱ هزار و ۶۴۲ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: محور اردبیل - آستارا و بالعکس و اردبیل - سرچم و بالعکس به ترتیب پرترددترین محور‌های مواصلاتی استان در این مدت بود.

نسیمی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک در تعطیلات آخر شهریورماه در راه‌های ارتباطی این استان افزایش چشمگیری یابد.

او با اشاره به فعالیت ۷۴ سامانه ترددشمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل، ادامه داد: علاوه بر این ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز در مسیر‌های ارتباطی نصب شده و از این طریق بر رفتار ترافیکی شهروندان نظارت می‌شود.

او با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.