یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر برخورد سمند با وانت نیسان در جاده سیاخ درانگون

یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود در جاده سیاخ درانگون خارج و به خودرو وانت نیسان برخورد میکند که موجب یک کشته و ۴ مصدوم می‌شود.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۲۶ شهریور ماه ساعت ۱۴:۳۷، ظهر طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و ۵ به همراه ۳ دستگاه خودرو امدادی و اطفایی و ۱۱ نفر آتش نشان به محل حادثه در جاده سیخ دارنگون اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به خودرو وانت نیسان برخورد میکند.

بر اثر این حادثه راننده ًهر دو خودرو، و ۳ نفراز سرنشینان خودروی سواری سمند در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج و به محل امن جاده انتقال دادند.

متاسفانه در این حادثه راننده خودرو سواری سمند کشته و سرنشینان آن مصدوم شده بودند که توسط نیرو‌های امدادی برای انجام اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار