کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۳ جهان - بلگراد؛

رحمان عموزاد راهی یک هشتم شد

رحمان عموزاد در یک‌شانزدهم وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل یانیس مادی از کامبوج با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد ملی‌پوش کشورمان رحمان عموزاد رقابت‌ مقدماتی خود را در وزن ۶۵ کیلوگرم آغاز کرد که  پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با یانیس مادی از جزایر کومور مسابقه داد و با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست داد.

گفتنی است که حریف بعدی عموزاد از کشور رومانی است.

پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان به عنوان نخستین مرحله از انتخابی المپیک پاریس روز‌های ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود.

این پیکار‌ها امروز با برگزاری دو وزن ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کیلوگرم از ساعت ۱۲ به وقت ایران در سالن ورزشی اشتارک آره‌نا شهر بلگراد پیگیری شد. همچنین در این روز مسابقات شانس مجدد، فینال و رده‌بندنی چهار وزن دوم برگزار شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی دارنده ۲ مدال نقره جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم رمضان ساری از ترکیه را ۹ بر ۴ شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف احمد عثمان‌اف از روسیه رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

در سومین روز مسابقات محمد نخودی نماینده کشورمان در مسابقات شانس مجدد موفق به شکست ۵ بر یک ماگمادوف از مقدونیه شد و راهی رده‌بندی شد. نخودی بعد از ظهر امروز برای کسب مدال برنز باید به مصاف عباس‌اف از جمهوری آذربایجان برود.

همچنین یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم در شانس مجدد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کنچادزه گرجستانی به برتری رسید. امامی در مرحله بعد باید با تسابولوف صربستانی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی برابر این آزادکار روسی‌الاصل که طلای جهان را نیز در کارنامه دارد به دیدار رده‌بندی راه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار