قطع برق برخی مناطق آستارا به علت حفظ ایمنی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: برق چند منطقه شهرستان آستارا به علت حفظ ایمنی مردم قطع شده است.

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: برق چند منطقه شهرستان آستارا شامل کشاورز، شالیزار، خلیل آباد و رستم آباد در حال حاضر قطع است.

او با بیان اینکه ۴ محله در کانرود و یک محله در سیبلی از روستا‌های شهرستان آستارا به علت افتادن تیر برق قطع شده است، افزود: در سایر مناطق قطعی برق نداریم و مشکلات در شهرستان تالش نیز مرتفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان تصریح کرد: نیرو‌های شرکت توزیع برق برای رفع مشکل در منطقه هستند و تمام تلاش‌ها برای رفع مشکلات برق این مناطق به کار گرفته شده است.

مرادی همچنین با بیان اینکه گاز و آب در مناطق سیل زده شهرستان آستارا برقرار است، گفت: مشکل کدورت آب وجود دارد که تا صبح فردا این مسئله برطرف خواهد شد از این رو ۷ تانکر برای استفاده آب در نظر گرفته شده است.

او با به تخریب پل سیبلی آستارا بر اثر سیلاب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بر اساس تصمیم جلسه امروز ستاد مدیریت بحران در شهرستان آستارا، قرار شد پل آماده برای استفاده نصب شود تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین تصریح کرد: تاکنون ۱۰۰ خانوار اسکان شدند و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است.

وقوع سیل در شهرستان آستارا

از شب گذشته تا صبح امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور ماه) طی ۱۲ ساعت ۲۲۰ میلیمتر باران در شهرستان آستارا بارید که از این میزان بیش از ۱۳۵ میلیمتر در فاصله ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد تا ۶:۳۰ صبح رخ داد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.