کلاس‌های تقویتی در شیفت مخالف مدارس غیر دولتی لرستان برگزار شود

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: کلاس‌های تقویتی و مکمل در شیفت مخالف مدارس لرستان برگزار می‌شود.

حسن تیموری در جلسه‌ای با محوریت «توانمندسازی مدیران مقاطع تحصیلی» در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان دلفان گفت: باید منطبق بر ظرفیت نوسازی ثبت نام، صورت پذیرد و لباس فرم دانش آموزان مدارس غیردولتی مانند دولتی‌ها رعایت شود.

وی با بیان اینکه باید مراسم مذهبی، آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی هم تراز مدارس دولتی اجرا شود، افزود: به افزایش کیفیت آموزشی مدارس غیردولتی توجه ویژه شود.

تیموری با یادآوری اینکه در بحث پروژه مهر باید این مدارس نیز آماده بازگشایی برای سال تحصیلی جدید باشند، ادامه داد: در مدارس جدیدالتاسیس، مدیر باید دوره توانمندسازی را بگذراند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش لرستان بر لزوم بازدید مستمر از مدارس غیردولتی به عنوان یکی از اولویت اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد.

کرم اله فتحی زاده رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان هم ضمن قدردانی از حضور پرشور مدیران، به اهمیت نقش مدیر در اجرای آموزش پرداخت و افزود: یک مدیر قوی می‌تواند اسباب پیشرفت را مهیا و برنامه‌های آموزشی را در جای مناسب پیاده کند.

وی بیان کرد: دشمن به طور مستمر به واکاوی روحیات جوانان و نسل جدید ما می‌پردازد تا بتواند برنامه‌های غربگرایانه و ضد اسلامی خود را به این نسل به طور دقیق تحمیل کند.

فتحی زاده گفت: اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ معلمی بدون ابلاغ نباید وجود داشته باشد. تکریم اولیا و اهمیت دادن به مسائل پرورشی اهمیت بسیار دارد. نیرو‌های توانمند پرورشی باید مانند سدی در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند و برای دانش آموزان به روشنگری بپردازند.

وی افزود: رسانه، زیست طبیعی را تحت تأثیر قرار داده است؛ به همین سبب باید همکاران ما به روز باشند و از قافله تکنولوژی عقب نمانند؛ چرا که هم اینک دانش آموزان بیشتر وقت خود را صرف استفاده از گوشی می‌کنند و برای این معضل باید چاره‌ای اندیشیده شود.

 

برچسب ها: مدرسه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.