ضرورت تخصصی شدن فرهنگسراهای کرج

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج از شهرداری خواست نسبت به تخصصی شدن فرهنگسراهای این کلانشهر با همکاری تشکل های مردم نهاد اقدام کند.

علیرضا رحیمی در نشست تخصصی کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: فرهنگسراهای سطح شهر ازحیث کالبد فیزیکی و برنامه ریزی رها شده اند که موضوع محور و تخصصی شدن فضاهای فرهنگی در قالب بهره برداری خصوصی سمن ها،موسسه ها و کانونهای جهادی به پویایی آن ها کمک می کند.

او گفت:بهره برداری از اماکن فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از جمله فرهنگسراها و انبیه های زیر مجموعه این سازمان مانند تالار شهیدان نژاد فلاح،قرائت خانه ها و امثال آن باید به شکل مناسب مدیریت شود.

رحیمی بیان کرد: انتظار می رود برنامه های متنوع برای کودکان و نوجوانان با استفاده از فضای فرهنگسراها در کرج اجرا شود تا این قشر بتوانند از خدمات مکان های فرهنگی بهره ببرند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: بهره برداری تخصصی از فرهنگسراها در زمینه های سبک زندگی اسلامی،خانواده، جوانان،بانوان،افزایش نسل،مذهبی،قرآنی وهنر ضروری است .

عضو شورای اسلامی شهر افزود: سراهای محله،خانه های فرهنگ،سلامت،هنر وقرائت خانه هارا می توانند در یک قالب قرار گیرند و جهت خدمات دهی فرهنگی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح آموزشهای شهروندی به صورت مشارکت با سمنها و موسسات اداره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.