رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: توجه به گرایش مردم به مصرف گوشت سفید، تدابیر لازم برای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز مردم انجام شده و هیچ مشکلی در تأمین مرغ وجود ندارد.

رضا بهراملو گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تأمین مرغ در هفته پایانی شهریور دو برابر میزان مصرف مرغ تولید شده به عبارتی روزانه ۲۵۷ تن مرغ تولید شده است.

او در زمینه تامین مرغ گرم به مردم اطمینان خاطر داد و گفت: هم اکنون این محصول با قیمت مصوب ۷۳ هزار تومان در بازار در حال عرضه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به توزیع مرغ به میزان لازم در تمام شهرستان‌ها گفت: هیچ مشکلی برای رفع نیاز کامل و توزیع مرغ وجود ندارد.

بهراملو گفت: به طور متوسط روزانه برای مهرماه برنامه‌ریزی ۱۹۰ تن تولید گوشت مرغ در نظر گرفته شده و در مهرماه نیز جوابگوی نیاز مصرف گوشت مرغ استان هستیم.

او گفت: از هفته آینده ۴ هزار و ۵۸۰ تن مرغ کشتار شده به بازار استان همدان عرضه می‌شود که هزار و ۲۶۸ تن آن طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مصرف مازاد است و به خارج از استان ارسال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت در تامین نهاده‌های دامی برای مرغداری‌ها یکی از عوامل اصلی در افزایش تولید گوشت مرغ است، یادآور شد: با توجه به افزایش تولید گوشت مرغ محدودیتی در زمینه صادرات گوشت مرغ به سایر استان‌ها وجود ندارد.

بهراملو گفت: اکنون بازار مرغ تقریباً به تعادل رسیده و تولید نسبت به گذشته با تلاش تولیدکنندگان علی‌رغم وجود برخی مشکلات به خوبی پیش می‌رود.

او در پایان با بیان اینکه ما نظارت را تعطیل نکردیم، گفت: ما از مرغداری تا هنگامی که کشتار و وارد سامانه توزیع می‌شود، نظارت لازم را داریم بنابراین با حساسیت ویژه‌ای این کار انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار