پست یکی از دستگاه‌های موفق در زمینه خدمات‌رسانی به مردم است

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: شرکت ملی پست یکی از ارکان مهم و حساس در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در بین دستگاه‌های خدماتی است.

 هدایت اله کرد  در  دیدار با فرماندار ویژه زابل ضمن ارائه گزارش عملکرد پست سیستان و بلوچستان، شرکت ملی پست را یکی از ارکان مهم و حساس در بین دستگاه‌های خدماتی کشور دانست و اظهار کرد: پست می‌تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها، خدمات مناسب ارائه و نقش مهمی در کاهش تردد و هزینه ها ایفا کند.

وی افزود: خدمات متعددی به شبکه پست واگذار شده و این رسالت را سنگین و گسترده تر از گذشته کرده است.

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان از آمادگی جهت هرگونه همکاری و رفع مشکلات در حوزه پستی زابل خبر داد و گفت: امیدواریم تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم پستی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم این شهرستان شود.

وی پست را یکی از امانتدارترین ارگان‌های خدمات‌رسان جامعه دانست و بر ضرورت پیشرفت، توسعه و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

کرد در ادامه به همکاری و رفع مشکلات مبنی بر بررسی مشکلات در راستای ارائه کیفیت خدمات پستی در زابل خبر داد.

فرماندار شهرستان ویژه زابل نیز ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات پست و تلاشگران این عرصه در زابل، مشکلات موجود در اداره پست شهرستان را مطرح و خواستار رفع آنها شد.

علیرضا ملاشاهی بر تعامل سازنده مسوولان شهرستان با اداره پست برای حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: در شرایط کنونی و روی‌آوری مردم به خریدهای اینترنتی، فعالیت‌های آنلاین و پستی افزایش یافته و روند خدمت‌رسانی در ادارات پست چندین برابر شده که در این زمینه اداره پست زابل با حداقل‌ امکانات، اقدامات خوبی انجام داده است.

وی اذعان کرد: با توجه به سرعت پیشرفت‌های تکنولوژی و اوضاع کنونی فناوری‌های جدید، شرکت ملی پست باید خدمات و سرویس‌های همسو با نیازهای فعلی مردم شهر زابل را ارائه کند.

برچسب ها: پست ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.