معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ملت ایران در رفیع‌ترین نقطه دنیا قرار دارد

سردار نقدی گفت:  ملت ما از سال ۵۷ تاکنون بدون انقطاع روی نوار پیروزی و پیشرفت قرار دارد، طعم پیروزی‌ها را چشیده و در رفیع‌ترن نقطه دنیا قرار دارد.

سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح یزد گفت: دفاع مقدس برای خدا و قرآن بود، دفاعی از ارزش‌های الهی، عدالت و حقیقت بود و یاد شهدای این دفاع را گرامی می‌داریم و بدون شک و به یقین دفاع مقدس درخشان‌ترین قطعه تاریخی چند هزار ساله ملت ایران است. 

او ادامه داد: همه قدرت‌های روزگار از شرقی و غربی تصمیم گرفتند این ملت رابه زانو درآوردند و هر آنچه را در توان داشتند به میدان آوردند و هیچ قدرتی و ابرقدرتی در تحمیل جنگ به ایران جایش خالی نبود و همه حضور داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما از سال ۵۷ تاکنون بدون انقطاع روی نوار پیروزی و پیشرفت قرار داشته و دارد، طعم پیروزی‌ها را چشیده و دستمزد این استقامت‌ها نیز دریافت کرده و در رفیع‌ترن نقطه دنیا قرار دارد.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم گفت: دفاع مقدس منبعی الهام بخش برای نسل‌های آینده است که بخشی از هویت عزتمند تاریخ سرزمین ما است.

سردار زارع کمالی افزود: اقتدار، امنیت، عظمت و آرامش ما در تمام عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی مدیون رادمردان و شیرمردانی است که درلبیک امام و مقتدای خویش، خالصانه، آگاهانه، عاشقانه و و مجاهدانه در دفاع از اسلام و ارزش‌های آن جانفشانی کرده‌اند.

او گفت: امروز نیرو‌های مسلح همچون هشت سال دفاع مقدس درکنار مسئولان خدوم، مردم انقلابی و مقاوم و با توکل به خدا و توسل به ائمه و تحت تاثیر رهنمود‌های فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حفظ اسلامیت جمهوریت و تمامیت ارضی کشور با همان معنویت، صلابت، خلوص و اقتدار و همان روحیه‌ای که در کربلای پنج با آن شروع شد در مقابله با منافقان و استکبار جهانی خواهند ایستاد.

رژه نیرو‌های مسلح استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم و نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح ۳۱ شهریورماه در بلوار دفاع مقدس یزد آغاز شده و تا ساعت ۱۰ صبح نیز ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
چقدر ایران مسئولین قشنگه.کاش میشد ما هم بریم کشورشون
آخرین اخبار