کمک مدیریت شهری پایتخت برای ساخت استادیوم جدید

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری تهران برای ساخت استادیوم جدید حداکثر تلاش را خواهد کرد.

پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران در تشریح ساخت استادیوم جدید تهران و کمک مدیریت شهری در این زمینه گفت: هنوز مدیریت شهری در جریان جزییات این تصمیم قرار نگرفته است، اما رییس جمهور برای ساخت ورزشگاه جدید به عنوان یک نیاز کشور اهتمام دارند تا ظرفیت‌های بیشتر و بهتری در ورزش فراهم شود.

وی افزود: بی تردید با توجه به استقبال خوب و گسترده‌ای که از ورزش توسط مردم وجود دارد باید ظرفیت‌های جدیدی در کشور و به ویژه تهران فراهم شود؛ اما موضوع ساخت استادیوم جدید در شورای اسلامی شهر تهران هنوز مطرح و بحث نشده است.

رییس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: باتوجه به اینکه موضوع توسط رییس جمهور مطرح شده و برای ساخت اهتمام وجود دارد ما نیز در مدیریت شهری برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: البته در ابتدا باید موضوع ساخت استادیوم جدید مورد بررسی قرار گیرد و نظر کلی رییس جمهور را به صورت دقیق‌تر دریافت کنیم و شیوه کمک‌های مدیریت شهری در جهت تحقق این تصمیم را مشخص کنیم و حتما در این زمینه حداکثر کمک خود را خواهیم کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره مکان احداث استادیوم جدید و امکان ساخت آن در نزدیکی فرودگاه امام و یا بخش آفتاب، گفت: برای مکان یابی ورزشگاه جدید باید بررسی‌ها و کارشناسی‌های دقیق صورت بگیرد و پس از آن تصمیم گیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار