حمله اصفهانی‌ها به صدر جدول در لیگ برتر فوتسال

شاگردان محمد کشاورز موفق به کسب پیروزی مقابل تیم سفیر گفتمان شدند.

در آخرین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های گیتی پسند و سفیر گفتمان تهران از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیروزی اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که برتری در این بازی منجر به صدرنشینی دوباره شاگردان محمد کشاورز شد.

گیتی پسند بازی را هجومی آغاز کرد و توانست خیلی زود روی پاس چیپ تماشایی و بلند محمدرضا سنگ سفیدی و ضربه تمام کننده مهدی کریمی، بازیکن ملی پوش خود از سمت راست زمین به گل اول مقابل سفیر گفتمان تهران دست پیدا کند.

لحظاتی پس از این گل، نوبت بهداد شیخ احمدی بود تا شلیک تماشایی و زمینی خود را از بین پا‌های دروازه‌بان سفیر گفتمان عبور دهد و به تور بچسباند و گل دوم گیتی پسند را به زیبایی به ثمر برساند.

حملات شاگردان محمد کشاورز پس از این گل باز هم ادامه پیدا کرد و این بار هم بهداد شیخ احمدی توانست با فرصت طلبی و اشتباه بازیکنان سفیر گفتمان در محوطه جریمه خودی استفاده کند و با زدن تکل، گل سوم اصفهانی‌ها را بزند و دبل کند.

تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان که در ۶ مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی شده بود، امروز هم با مدیریت بازی و حفظ سه گل و درخشش گلر خود، توانست به برتری ۳ بر صفر خانگی مقابل سفیر گفتمان تهران دست پیدا کند تا ۲۱ امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر نسبت به مس سونگون ورزقان در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار