۶ هزار تماس مزاحم تلفنی با اورژانس قزوین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: طی ۶ ماهه سال جاری متاسفانه ۶ هزار و ۱۰۷ مورد تماس مزاحم تلفنی در مرکز اورژانس استان داشتیم.

حسن اسماعیلی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: طی ۶ ماهه سال جاری متاسفانه ۶ هزار و ۱۰۷ مورد تماس مزاحم تلفنی در مرکز اورژانس استان داشتیم که سبب اختلال در خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به آمار مأموریت‌های اورژانس استان در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: مجموع مأموریت‌ها شامل ۳۲ هزار و ۹۵۸ مورد است.

وی با اشاره به مأموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی در مدت مذکور افزود: ۲۶ هزار و ۲۷۲ مأموریت غیرتصادفی و ۶ هزار و ۶۸۶ مورد مأموریت تصادفی در این بین انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: از مجموع مأموریت غیرتصادفی، ۱۱ هزار و ۷۷۴ مورد اعزام به بیمارستان، پنج هزار و ۱۵۴ مورد درمان در محل و ۶۴۰ مورد فوتی است.

اسماعیلی گفت: از مجموع مأموریت تصادفی، پنج هزار و ۵۹۴ مورد اعزام به بیمارستان، ۲۰۴ مورد درمان در محل و ۷۱ مورد فوتی است.

سکته قلبی بیشترین آمار عملیات اورژانس قزوین 

وی در پایان تصریح کرد: آمار مأموریت‌های انجام شده مربوط به غرق‌شدگی در ۶ ماه نخست سال جاری برابر ۲۷ مورد، گرمازدگی ۲۱ مورد، تشخیص کرونا ۲۶ مورد، سکته قلبی سه هزار و ۷۰۹ مورد، سکته مغزی ۳۱۶ مورد، تنفسی یک‌هزار و ۱۶۷ مورد، دیابت ۴۹۳ مورد، زنان و زایمان ۱۰۸ مورد، روان ۸۳۰ مورد، خشونت و درگیری یک‌هزار و ۵۳۰ مورد، سقوط از ارتفاع یک‌هزار و ۶۵۴ مورد، سوختگی ۱۶۸ مورد، خودکشی ۴۸۱ مورد، انواع مسمومیت یک‌هزار و ۲۸۸ مورد و ... اعم از ضعف عصبی و شوک عصبی ۱۳ هزار و ۲۱۴ مورد است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در پایان گفت: طی ۶ ماهه سال جاری متاسفانه ۶ هزار و ۱۰۷ مورد تماس مزاحم تلفنی در مرکز اورژانس استان داشتیم که سبب اختلال در خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار