اجرای ۱۵ رویداد فرهنگی در مدارس کشور توسط بنیاد ملی نوجوان

معاون بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای ۱۵ رویداد فرهنگی در مدارس کشور توسط این بنیاد خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین آقاجانی امروز در جلسه بررسی برنامه‌های استانی بنیاد ملی نوجوان در اردبیل با بیان اینکه تربیت نوجوانان کنشگر از اولویت‌های بنیاد ملی نوجوانان است، گفت: این بنیاد تلاش می‌کند تا نوجوانان را کنشگران میدان تربیت کند تا همچون شهید آوینی در عرصه روایتگری به جهاد تبیین بپردازند.

معاون بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از راه‌اندازی "تشکل نوآوین" ویژه نوجوانان خبر داد و می گوید: این تشکل برای اجرای ۱۵ رویداد ملی تا پایان سال در مدارس با هدف ایجاد فضای کنشگری و روایتگری پیشرفت‌ها و نیز موفقیت‌های جوانان ایران زمین در زمینه‌های مختلف علمی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی برنامه دارد.

او با اشاره به موضوعات رویدادهای فرهنگی در بنیاد ملی نوجوان، بیان کرد: امسال ۱۵ رویداد فرهنگی با موضوعاتی مانند "روایت پیشرفت"، "جنگ روایت‌ها"، "نوجوان تبیین‌گر" و " جوان و بصیرت‌افزایی" با فرماندهی نوجوانان مستعد و توانمند در مدارس کشور برگزار خواهد شد.

معاون بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی همچنین با اشاره به نحوه اجرا و نتایج رویدادهای فرهنگی مدارس افزود: هر رویداد فرهنگی به‌مدت سه روز و با حضور اساتید مدعو و دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه مدارس پسرانه در قالب گروه‌های دانش‌آموزی اجرا و در طول رویداد طبق موضوع انتخابی آثار رسانه‌ای از قبیل پادکست، موشن‌گرافی، فیلم کوتاه و کلیپ با راهنمایی اساتید مجرب در حوزه رسانه و کاین مستر تولید خواهد شد.

حجت‌الاسلام آقاجانی اظهار کرد: آثار برگزیده در رویدادهای فرهنگی توسط بنیاد ملی نوجوان از شبکه‌های سراسری و فضای مجازی منتشر و صاحبان آثار برتر در دوره‌های تخصصی و توانمندسازی شرکت کرده و به عنوان فرماندهان جهاد تبیین در مدارس فعالیت خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.