فرماندارهشترودتاکیدکرد؛

تاکید بر احداث پد هلی‌کوپتر و اورژانس هوایی در اتوبان پیامبر اعظم (ص)

فرماندار هشترود بر تسریع در احداث پد هلی‌کوپتر و اورژانس هوایی در اتوبان پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد.

ابوالفضل پاشایی در جلسه پدافند غیر عامل با تاکید بر اهمیت و ضرورت راه اندازی اورژانس هوایی و ساخت باند بالگرد در اتوبان پیامبر اعظم (ص) بر تسریع موضوع توسط دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کردو گفت: در زمان بروز حادثه علی الخصوص در فصل زمستان متاسفانه حادثه دیدگان با مشکل روبرو می‌شوند و باید حادثه دیده را به هشترود انتقال دهند، سپس در صورت مداوا به مرکز استان به تبریز اعزام می‌کنند که در این بین بیمار و اطرافیان با مشکل روبرو می‌شوند، ولی اگر اورژانس هوایی و باند هلی کوپتر در اتوبان باشد بلافاصله بیمار حادثه دیده در صورت نیاز به تبریز اعزام می‌شود.

وی افزود: متاسفانه تنها بیمارستان هشترود جوابگوی بیماران این شهرستان و برخی شهر‌های همجوار نیست که در این بین حادثه دیدگان جاده‌ای اتوبان، جاده ترانزیتی هشترود مراغه، جاده قدیمی تبریز _تهران هم به این بیمارستان آورده می‌شوند و در آینده هم آزاد راه هشترود_مراغه هم به آن اضافه خواهند شد.

وی احداث اورژانس مخصوص حادثه دیدگان جاده‌ای در هشترود را ضروری دانست.

فرماندار هشترود  از شهرداری خواست نظارت کافی بر جمع آوری زباله در هفته بازار و بحث مقاوم سازی بافت‌های فرسوده و اجرای طرح جامع شهری داشته باشد. 

ابوالفضل پاشایی با بیان اینکه در بافت فرسوده این شهر بیش از هفت هزار نفر ساکن هستند گفت: نوسازی خانه‌ها در این محله‌ها و زیرشاخه‌هایشان جهت جلوگیری از بحران در اولویت قرار گیرد.

برچسب ها: اورژنس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار