انتقال حساب بانکی کارخانه پتروشیمی به بانک ملی کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پس از پیگیری‌های مداوم، بخش قابل توجهی از حساب ناشی از فروش محصولات بانکی شرکت پتروشیمی، به بانک ملی در استان انتقال یافت.

بختیار خلیقی گفت: بر اساس مصوبه شورای معادن استان کردستان در سال گذشته، استاندار کردستان به طور جد پیگیر انتقال گردش مالی واحد‌های تولیدی اعم از صنعتی و معدنی مستقر در استان بود که بالاخره پتروشیمی کردستان حساب فروش محصولات خود را به بانک ملی منتقل کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در جلسات متعددی هم، چون شورای معادن و شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد که ارائه خدمات به واحد‌های تولیدی منوط به وجود گردش حساب مالی آن‌ها در بانک‌های استان است و در نتیجه تعدادی از واحد‌های معدنی و صنعتی حساب‌های خود را منتقل کردند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: اتفاقی که در سال‌های گذشته مغفول مانده بود با تلاش و پیگیری استاندار به ثمر نشست و بی شک وجود گردش مالی واحدی نظیر پتروشیمی می‌تواند تاثیر بسزایی در رونق مالی بانک‌ها و پرداخت تسهیلات بیشتر به متقاضیان داشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه هر واحد تولیدی که در استان مستقر می‌شود از امکانات و خدماتی بهره‌مند خواهد شد لذا باید نفع اقتصادی هم برای این منطقه داشته باشد.

خلیقی یادآور شد: تا پایان شهریور به واحد‌های تولیدی بزرگی هم، چون پتروشیمی کردستان مهلت داده شد تا اقدام به انتقال حساب‌های بانکی خود کنند که این مهم تحقق پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.