مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۴۵۰ نفر از ساکنان محله ده پیاله در شیراز

هاشمی اصل، از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۴۵۰ نفر از ساکنان منطقه محروم ده پیاله به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در منطقه محروم ده پیاله شیراز، اظهار کرد: در این اردوی جهادی، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۴۵۰ نفر از ساکنان این محله، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ارائه شد.

او گفت: معاینه پزشکان متخصص و عمومی، غربالگری فشار خون و قند خون، ارائه دارو و مشاوره در چندین زمینه گوناگون، از جمله خدمات رایگان ارائه شده در این فعالیت جهادی بود.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: ۳ پزشک متخصص زنان و زایمان، داخلی و کودکان، یک پزشک عمومی، ۳ کارشناس ارشد در زمینه تغذیه، حقوق و روانشناسی و تعدادی از همکاران اداری و پشتیبانی در این اردوی جهادی حضور داشتند.

او افزود: ۳ پزشک متخصص زنان و زایمان، داخلی و کودکان، یک پزشک عمومی، ۳ کارشناس ارشد در زمینه تغذیه، حقوق و روانشناسی و تعدادی از همکاران اداری و پشتیبانی در این اردوی جهادی حضور داشتند.

هاشمی اصل بیان کرد: این اردوی جهادی، با اعزام و استقرار همکاران یاد شده در درمانگاه شهید حر ریاحی در منطقه ده پیاله شیراز، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حضرت زینب (س) و همکاری سپاه ناحیه بقیة الله (عج) شیراز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار