وزیر بهداشت مطرح کرد:

اثرگذاری چشمگیر بسیج در مهار کرونا/ همه برای حفظ و ارتقای انقلاب اسلامی مسئولیت داریم

عین اللهی گفت: بسیج از سوی امام به گروهی اطلاق شد که نقشی ارزشمند در دوران دفاع مقدس داشتند و اثرگذاری مثبت آنها در دوره‌های گوناگون از جمله دوران همه‌گیری کرونا مشهود بوده است.

بهرام عین اللهی در نشست هم اندیشی رؤسای هیات های اندیشه ورز و مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور با مسئولان نظام سلامت، با اشاره به ضرورت تقویت بسیج علمی و اساتید، گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و آشنایی جامعه دانشگاهی کشور با پیشرفت های حوزه سلامت هستیم.

وی توکل به خدا را لازمه توفیق در همه امور و  همه توفیقات را ناشی از اراده خداوند دانست و گفت: هر فردی در هر جایگاهی باید با عمل صالح و کار در جهت رضای خداوند، شکرگزاری کند و‌ مسئولیت شناسی و خودسازی هم اهمیتی ویژه دارد.  

وزیر بهداشت با تاکید بر زمان شناسی، دشمن شناسی و مسئولیت شناسی یادآور شد: رسالت سنگینی به عهده همه ما قرار دارد و آن مسئولیت در قبال حفظ و ارتقای انقلاب اسلامی است؛ زیرا انقلاب اسلامی به راحتی حاصل نشده که به آسانی از دست برود.

عین اللهی تشکیل حشدالشعبی را نمونه  ای از ویژگی الهام بخشی بسیج عنوان و تصریح کرد: بسیج به معنای حضور در همه صحنه هاست و هیچ بن بستی در حل مشکلات و مسائل توسط بسیج وجود ندارد؛  کما اینکه در بحران های مختلف از جمله کرونا و وقوع حوادث طبیعی  شاهد حضور پررنگ بسیج هستیم.

وی از تقویت روحیه مذهبی، حضور و مشارکت گسترده در مراسم  فرهنگی و مذهبی، برپایی نماز جماعت، داشتن حس همکاری و کار جمعی، تحول گرایی، کمک به محرومان، شجاعت و امیدآفرینی به عنوان مهمترین شاخصه های بسیج و بسیجی یاد کرد و گفت: اردوهای فرهنگی و جهادی  و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به ویژه در مناطق محروم، بسیار اثرگذار است و باید تقویت شود.

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم امیدآفرینی در جامعه، گفت: باید در جامعه، امیدآفرینی کرد و از ناامیدکردن مردم که دشمنان ما به دنبال آن هستند، بر حذر بود. همچنین نباید اجازه دهیم خطوط تخریبی و سیاه نمایی ها در فضای مجازی در مسیر خدمت به مردم اخلال ایجاد کند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار