راه اندازی بخش اورژانس بیمارستان خوسف تا پایان هفته

بخش اورژانس بیمارستان خوسف تا پایان هفته راه اندازی می‌شود.

در پی ضرب الاجل یک ماهه استاندار خراسان جنوبی برای راه اندازی بیمارستان خوسف صبح امروز هئیتی متشکل از تمامی معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای بررسی آخرین وضعیت و پیگیری مشکلات بیمارستان وارد شهرستان خوسف شدند.

در ابتدا این تیم بازدیدی میدانی از این بیمارستان داشتند و سپس با تشکیل جلسه به بررسی آخرین وضعیت و مشکلات این بیمارستان پرداختند.

حضور یک نماینده تام الاختیار از فردا در خوسف

جوادی رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این جلسه گفت: از فردا یک نماینده از تمامی معاونت‌ها برای تسریع در روند کار باید در شهرستان خوسف حضور پیدا کند و از نزدیک پیگیر مسائل باشد.

او افزود: این هفته اولویت اول کل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیمارستان شهرستان خوسف خواهد بود تا کار بر زمین نماند.

جوادی بیان کرد: بحث پنل نوری تا فردا در بیمارستان انجام و همچنین مسئول راه اندازی بیمارستان فورا معرفی شود و تا آخر هفته پزشکان و پرستاران باید در اینجا مستقر باشند و مشکلی در ارتباط با تجهیزات نداریم.

شمارش معکوس برای راه اندازی بخش اورژانس

حسینی فرماندار خوسف نیز در این جلسه گفت: باتوجه به اینکه این طرح یکی از مهم‌ترین طرح های شهرستان و آرزوی دیرینه مردم بوده براساس مصوبات این جلسه راه اندازی بخش اورژانس آن تا پایان این هفته انجام خواهد شد و مردم می‌توانند از خدمات اورژانس این بیمارستان بهره‌مند شوند.

او افزود: در این دولت پیشرفت این طرح به صد در صد رسیده است و تاکنون حدود ۶۷ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است.

حسینی بیان کرد: طبق تأکید استاندار محترم تجهیزات برای تمامی بخش‌ها تأمین شده و با توجه به جذب نیرو در فراخوان اخیر به زودی نیرو‌های جدید هم در بیمارستان بکار گرفته خواهند شد و ان شالله در روند تکمیلی بیمارستان شاهد افتتاح آن نیز خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.