شرکت مینو فارس پیشتاز در تولید محصولات سلامت محور 

هم‌زمان با افتتاح خط اسنک ریچی شرکت صنایع غذایی مینو فارس و کلنگ زنی خط بیسکویت، ۲۰ قلم کالای جدید این شرکت معرفی شد.

بی شک تولید کنندگان در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها، در خط مقدم قرار دارند و در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند لذا تولید کنندگان نیاز به حمایت جدی دارند.

بی شک نقش توسعه و تولید کالا‌های سلامت محور در کاهش هزینه‌های درمان و افزایش سطح سلامت جامعه امر مبرهنی است که انتظار می‌رود شرایط حصول آن روز به روز در کشور مهیا و مهیاتر شود.

در همین راستا هم‌زمان با افتتاح خط اسنک ریچی شرکت صنایع غذایی مینو فارس و کلنگ زنی خط بیسکویت، ۲۰ قلم کالای جدید این شرکت معرفی شد. علیرضا عباسیانفر مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان با اشاره به مدیریت لایق و ریسک‌پذیر این شرکت گفت: امروز شاهد به نتیجه رسیدن پروژه‌هایی در شرکت صنایع غذایی مینو فارس هستیم که مرهون تلاش‌های مجموعه‌ی مدیریتی این شرکت است.

مدیرعامل گروه صنعتی مینو با اشاره به اینکه مدیریت خوب در هر مجموعه‌ای امتیاز ارزشمندی محسوب می‌شود، تصریح کرد: برای پیشرفت یک مجموعه، مدیر باید ارتباط قوی با سازمان‌های مختلف داشته باشد و همچنین با ایجاد همدلی در مجموعه تحت نظر خود بتواند به اهداف نزدیک شود.

او یادآور شد: هدف در مجموعه مدیریتی نباید ریاست صرف باشد و خوشبختانه این رویکرد در مجموعه مدیریتی مینو فارس وجود دارد.

تلاش برای خودکفایی در مینوفارس ادامه دارد 

در ادامه این مراسم فرهنگ اصلاحی رئیس هیات مدیره شرکت صنایع غذایی مینو فارس عنوان کرد: مجموعه مینو فارس که در خط مقدم آن پرسنل زحمت‌کش تولید هستند در راستای افزایش کیفیت محصولات تلاش می‌کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت صنایع غذایی مینو فارس خاطرنشان کرد: تلاش ما براین مبنا است که پروژه‌های توسعه‌ای مینو فارس مشمول زمان نشود. 

اصلاحی یادآور شد که پروژه ساخت سالن خط تولید بیسکویت یکی از پروژه‌های مهم این شرکت می‌باشد که امید است در موعد مقرر به بهره برداری رسد و برای دست‌یابی به این هدف نیاز به حمایت بیشتر داریم.

در پایان رئیس هیات مدیره شرکت صنایع غذایی مینو فارس به موضوع توسعه فروش و کسب بازار‌های جدید در حوزه محصولات این شرکت تاکید ویژه‌ای نمود.

تولید اسنک ریچی برای اولین بار در مینو فارس

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس در این آیین با اشاره به اینکه پروژه خط بیسکویت مینو فارس به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های استان است گفت: امیدواریم که ساختمان و سوله این خط تا پایان سال آینده تکمیل و اقدامات اولیه جهت راه اندازی خط انجام شود.

محمدفرید خان‌صنمی افزود: تمام تلاش ما این است که محصولات با استفاده از شیرین کننده‌های طبیعی مانند قند خرما، شهد توت و انجیر تولید شود و این شیرین کننده‌ها به عنوان جایگزین شکر برای تولید بیسکویت استفاده شود.

او همچنین با اشاره به افتتاح خط اسنک ریچی گفت: این خط با بکارگیری جدیدترین ماشین‌آلات روز دنیا اسنک با ۳ طعم باربیکو، فلفلی و پنیری تولید می‌کند. 

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس از رونمایی ۲۰ قلم کالای جدید در حوزه اسنک، مشتقات خرما، توت، انجیر، انگور، انواع سس‌ها، سرکه و نوشیدنی‌ها خبرداد و افزود: سعی شده است در مینو فارس محصولات جدید همانند گذشته با کیفیت و بسته‌بندی مطلوب در سطح بازار عرضه شود.

خان صمنی با اشاره به سابقه گروه صنعتی مینو که محصولات آن در میان مصرف‌کنندگان از محبوبیت و درجه اعتماد بالایی برخوردار است، گفت: در حال حاضر شرکت صنایع غذایی مینو فارس، جزو معدود کارخانه‌های فعال ایران در زمینه تولید قند مایع خرما و شهد عسلی خرما بوده و به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات سلامت محور و قند‌های طبیعی در کشور شناخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
وقتی واقعا سلامته که از موادنگهدارنده وشیرخشک در محصولات استفاده نشه
آخرین اخبار