امیر سیاری: توان پهپادی ارتش می‌تواند هرگونه تهدیدی را جواب بدهد

فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش گفت: توان پهپادی ارتش می‌تواند هرگونه تهدیدی را جواب بدهد، ولی ما به دنبال ارتقای توان پهپادی خود هستیم.

امیر دریادار حبیب الله سیاری با بیان اینکه مرحله اصلی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش از بامداد فردا برگزار می‌شود، گفت: قسمتی از توان پهپادی نیروی زمینی، هوایی، پدافندی، دریایی و جنگ الکترونیکی ارتش در این رزمایش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این رزمایش در بیش از نیمی جغرافیای کشور و شمال اقیانوس هند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: پهپاد‌های شناسایی، رزمی، انهدامی و پهپاد‌هایی که توان حمل موشک، بمب و تجهیزات جنگ الکترونیکی را دارند، استفاده می‌کنیم. هدف ما این است که میزان دقت پهپادها، مهارت خلبانان و قدرت تیر خود را ارزیابی کنیم. هدف‌های در نظر گرفته شده در دریا، زمین و هوا هستند و قرار است اهداف از میزان واقعی کمتر باشد تا توان ما افزایش یابد.

فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش افزود: ارتقای توان پهپادی کشور برای هرگونه مقابله با تهدیدات از اهداف اصلی رزمایش است. آزمایش همه پهپاد‌هایی که در داخل کشور تولید شده اند، ارزیابی مهمات، میزان تیر و میزان انفجارو تبادل تجربه از دیگر اهداف این رزمایش است.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ تمرینات در روز و شب در فضای جنگ الکترونیکی انجام می‌شود. میزان مداومت پروازی، برد موشک‌ها و سلاح‌های قابل حمل پهپاد‌ها به روز شده و با رزمایش‌های قبلی متفاوت است. در برگزاری رزمایش ابتدا پهپاد‌های شناسایی، اهداف را شناسایی کرده و سپس پهپاد‌های رزمی، اهداف را در دریا، هوا و زمین مورد اصابت قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه نوع نبر‌ها متفاوت شده و پهپاد در نبرد‌ها جایگاه بسیار بالایی است به همین دلیل در سال‌های گذشته، پهپاد از پیشرفت جهشی پیدا کرده است، گفت: ایران با استفاده از جوانان خود در شرکت‌های دانش بنیان و ارتش دستیابی به انواع پهپاد‌ها را در دستور کار داشته و محصولات ارزشمندی به دست آورده است.

امیر سیاری در پایان تاکید کرد: توان پهپادی ما بسیار بالاست و می‌توانیم روی آن حساب باز کنیم و ما را در انجام هرگونه عملیات موفق خواهد کرد. توان پهپادی نیرو‌های مسلح و ارتش کشور جزء قدرت‌های پهپادی برتر در منطقه است. توان رزمی نیرو‌های مسلح کشورمان با استفاده از توان پهپادی به جایگاهی رسیده که می‌تواند هرگونه تهدیدی را در زمین، دریا و هوا جواب بدهد.

برچسب ها: رزمایش پهپادی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
چرا دولت اعلام میکنه میگه برای وام ازدواج یک ضامن بیشتر نگیرید اما مراجعه میکنی بانک‌ها میگن حتما برای هر امتیاز ۲ضامن باید باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
آقای رئیس جمهور چرا جواب نمیدی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
دشمن داخلی یعنی بانک ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ببینیمو تعریف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ سردار سعید قاسمی
۰۲:۴۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
این فقط قسمتی از توان پهپادی ارتش است ، نه تمام آن و نه توان کامل سپاه.
قسمتی از کوه یخ که دیده می شود ، بالای آب است.
سپاس امیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تبارک الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
زنده باد ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت کاشکی قدرت مهار تورم و فقر و گرانی نامیدی و نابودی سرمایه مردم تو بازار سرمایه رو هم داشتید در کل فکر مردم باشید که هر روز سفره ها کوچیکتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ارتشی ها خودشون گرفتار این مسائل که از بانکها به عموم ملت وارد میشه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
ماشالله
زنده و پاینده و قدرتمند باد جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
زنده باشی دلاور
آخرین اخبار