نظارت دستگاه قضایی بر جایگاه‌های عرضه سوخت برای جلوگیری از معطلی مردم

رئیس کل دادگستری هرمزگان دستورات ویژه‌ای برای تسریع در روند خدمت رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن تأکید بر لزوم تأمین به موقع سوخت شهروندان گفت: ایجاد وقفه در ارائه خدمت از سوی جایگاه داران و یا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هرگونه قصور یا ترک فعل در حوزه تامین سوخت و قاچاق سوخت، به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان و برخورد قانونی با آن‌ها منجر خواهد شد. 

مجتبی قهرمانی در جریان بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت ، دستورات ویژه‌ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر کرد.

اوهمچنین با تذکر جدی به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی افزود: این شرکت موظف است به سرعت نسبت به تزریق سوخت کافی، تعمیر همه نازل‌ها و نصب فلومتر در تمامی جایگاه‌های استان اقدام کند. 

قهرمانی در ادامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مأموریت داد تا با ورود به این موضوع از باب حقوق عامه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را ملزم نماید که ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوطه و انجام کار کارشناسی دقیق به سرعت نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.