مجیدی از مشکل تیمش گفت

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت بازیکنانش فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند و او این مشکل را به زودی برطرف خواهد کرد.

به نقل از البیان، الاتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی شروع خوبی در فصل جاری لیگ امارات نداشته و در سه بازی نخستش در فصل جدید لیگ امارات تنها یک امتیاز را کسب کرده و همین هم انتقادهایی را از سرمربی این تیم به دنبال داشته است. اما دو پیروزی پیاپی در دو بازی اخیر باعث شد تا تیم فرهاد مجیدی جان بگیرد و بحران را پشت سر بگذارد. با این حال این سرمربی ایرانی از مشکل جدی تیمش صحبت کرد.

او بعد از پیروزی دو بر یک برابر «حتا» در هفته پنجم لیگ امارات گفت: خوبی بازی کردیم و کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. توانستیم دو گل به ثمر برسانیم که البته یک بار هم دروازه ما باز شد. تیم ما یک مشکل دارد و آن فرصت‌های زیادی است که از دست می‌دهد. تلاش می‌کنیم در فیفادی پیش رو این مشکل را حل کنیم.

مجیدی ادامه داد: فکر می‌کنم فیفادی پیش رو فرصت بسیار خوبی است تا هماهنگ‌تر و بهتر از قبل شویم. ما باید نتایج خود را دوباره با از سرگیری لیگ بهتر کنیم.

فرهاد مجیدی دومین فصل حضورش به عنوان سرمربی را در لیگ امارات تجربه می‌کند. تیم تحت هدایت او فصل قبل نتایج خوبی را کسب کرد و در فصل جاری هم با هفت امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار