خاتون فیروزی؛

گلایه برخی از اعضای کانون بازنشستگان از تاخیر در تحویل زمین

برخی از اعضای کانون بازنشستگان واقع در خیابان مشکی شهر تهران بعد از گذشت ۱۵ الی ۲۰ سال همچنان در انتظار تحویل زمین مانده اند.

تامین مسکن و زمین برای مستمری بگیران و بازنشستگان کشور یکی از دغدغه‌های دولت است تا با ارائه شرایط ویژه به این اقشار در این زمینه کمک رسانی کند. به گفته شهروند خبرنگار ما حدود ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته کانون بازنشستگان واقع در خیابان مشکی شهر تهران اقدام به دریافت وجهی از بازنشستگان کرده است تا زمینی را تحویل دهد. این روند تا چند سال گذشته ادامه داشت و زمین‌ها تحویل داده شد، اما اکنون تحویل این زمین‌ها با تاخیر مواجه شده است و تعداد بسیاری از بازنشستگان در انتظار مانده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب، کانون بازنشستگان واقع در خیابان مشکی شهر تهران حدود ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته اقدام به دریافت وجهی از ۲۶۰۰ نفر از اعضای خود کرد تا زمین واگذار کند و تا چند سال قبل هم این اتفاق افتاد و به تعدادی سند زمین ارائه کرد، اما اکنون به دلیل تغییر مسئولان متوقف شده است. تعدادمان کم نیست و از ما درخواست رسیدگی داریم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
سلام وتشکر از باشگاه خبرنگاران درزمینه مشکلات ورسیدگی آن
Iran (Islamic Republic of)
ن ک
۱۲:۳۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
سلام دررابطه موضوع مدرک تحصیلی بالاتر برخی از کارکنان پایوربازنشسته آجا هم درحین شاغلی مدر ک کارشناسی دریافت کرده ودر سامانه سازمان درج گردیده لطفا دراین مورد نیز رسیدگی ومساعدت شود.تا از ارتقا رتبه وامتیاز برخوردار شوند .تشکر‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
باسلام لطفا درخصوص مدرک تحصیلی دریافت درحین خدمت کارکنان بازنشسته نیز رسیدگی شود، برخی از کارکنان وابسته بازنشسته لشکری درزمان شاغلی تحصیل و مدرک کاردانی و کارشناسی دریافت و درسوابق درج ترتیبی اتخاذ تا به جهت مدرک ارائه شده از امتیاز ارتقا رتبه وامتیاز برخوردار گردند باتشکر.
آخرین اخبار