عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

عملیات طوفان الاقصی نشان داد که صهیونیست‌ها طبل تو خالی هستند

انبارلویی گفت: حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی تیتر اول رسانه‌های جهان است و هنوز استراتژیست‌های منطقه و جهان تصور درستی از این حادثه ندارند.

کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با چشم‌انداز عملیات حماس و واکنش‌ آن‌ها  به شرایط کنونی منطقه اظهار کرد: موضوع حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی تیتر اول رسانه‌های جهان است و هنوز استراتژیست‌های منطقه و جهان تصور درستی از این حادثه ندارند و صهیونیست‌ها از این موضوع به عنوان روز سیاه برای خود یاد می‌کنند. رزمندگان و فرماندهان مقاومت در منطقه از این روز‌ها به عنوان آتش و طوفان در خانه عنکبوت یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: ابعاد این حرکت به دلیل پنهان کردن آمار و ارقام تلفات چندان مشخص نیست و آن چه خودشان اعلام کردند تا کنون بیش از  ۷۵۰ کشته و ۳ هزار زخمی و ۷۰۰ مفقود دارند و نمی‌دانند که چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مواضع رژیم دولت صهیونیستی و فرماندهان آن‌ها نشان دهنده آن است که شیرازه اصلی آن‌ها به هم ریخته و نمی‌دانند که چه اقدامی باید انجام دهند. خودشان از اوضاع غیر قابل کنترل یاد کرده و از شکست اطلاعاتی خود ابراز ناراحتی می‌کنند. در حالی که همیشه ادعا داشتند که دستگاه اطلاعاتی آن‌ها در کل جهان بهترین است و این که یک ژنرال ارتشی را در اتاق خواب خود دستگیر کنند رسوایی برای ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیسیت است.

وی ادامه داد: در وهله اول با نفوذی که به شهرک‌ها شده است،صهیونیست‌ها به دنبال جمع کردن آن هستند و پس از آن به دنبال حمله به غزه بوده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بمباران‌های هوایی چیزی نیست که غزه را به زانو در بیاورد و در تاریخ بار‌ها این اتفاق افتاده و برتری هوایی صهیونیست‌ها فایده‌ای برای آن‌ها ندارد  و آن‌ها مجبور به حمله زمینی هستند آن هم در شرایطی که اکنون ۸۰ هزار نیروی آماده به کار در غزه آماده هستند که از صهیونیست‌ها پذیرایی کنند.

انبارلویی گفت: بعضی سربازان اسرائیلی‌ها حاضر به جنگ نیستند و انگیزه‌ای ندارند، اما انگیزه جنگیدن ۸۰ هزار نیروی آماده در غزه غیر از نفوذی‌ها در سرزمین‌های اشغالی موضوع ویژه و مهمی است.

وی گفت:درباره حمله زمینی من بعید می‌دانم که عملی شود و طبق آخرین خبر‌هایی که عنوان شده، نتانیاهو با مقامات مصری تماس گرفته و موضوع تمام کردن جنگ و مبادله اسرا را مطرح کرده است.  

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در انتها گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که صهیونیست‌ها طبل تو خالی هستند و تصویر آن ارتش اسرائیلی که به دنبال نشان دادن بزرگی خود بود به هیچ وجه درست نبوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار