توپ طلای ۲۰۲۳ حق مسی نیست!

ستاره تیم ملی فرانسه اسطوره آرژانتینی را مستحق جایزه توپ طلای ۲۰۲۳ ندانست.

مجله فرانس فوتبال قرار است ماه آینده توپ طلای ۲۰۲۳ را به بهترین بازیکن دنیا با آراء کارشناسان فوتبال تقدیم کند.

با نزدیک شدن مراسم بهترین فوتبالیست دنیا، گمانه زنی‌های زیادی مطرح شده و بسیاری لیونل مسی اسطوره آرژانتینی که قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را شانس اول برنده شدن این جایزه می‌دانند.

اما ربیو هافبک تیم ملی فرانسه این جایزه را حق مسی نمی‌داند. این ستاره فرانسوی، گفت: از بسیاری می‌شنوم که لیونل مسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ می‌شود، اما با نگاه حرفه‌ای و ورزشی باید این جایزه به کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند داده شود.

مسی پیش از این ۷ بار برنده توپ طلا شده است و از این حیث رکورددار است. امباپه و هالند هنوز هیچ توپ طلایی کسب نکردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
Sahram
۱۵:۱۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
توپ طلای ۲۰۲۳ حق مسلم کیلیان امباپه هست ????
United States of America
Sahram
۱۵:۱۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
کاملا درسته لئو مسی این چند سال اخیر سایه ای از اون مسی دوران اوجش نیست و هر چی توپ طلا و افتخارات فردی بهش داده ان تو این چند سال اخیر فقط بخاطر این بوده ک اسمش لیونل مسی هست و تو جام جهانی کاری نتونست بکنه از ۷تا گلش ۵تاش پنالتی بوده و یکیش هم دروازه خالی و مردود و کل تیم آرژانتین رو قهرمان کردن ولی امباپه تقریبا یه تنه تیم ملی فرانسه رو تا فینال بالا برد و در فینال هتریک کرد کاری ک هیچوقت ن مسی تونسته ن ک.رونالدو در حقیقت الان بهترین بازیکن حال حاضر دنیا فقط کیلیان امباپه ست چون هم بازیش بهتر از مسی و رونالدو و هالند هست و هم تکنیکش بالاتر هست و هم در سال ۲۰۲۳ بالای ۵۰ گل ملی و باشگاهی زده و پاس گل هم زیاد داده و توپ طلای سال ۲۰۲۳ حق مسلم خود کیلیان ۲هست
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۰:۳۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
مسی دیونه هست????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
چه ربطی داره منم ندارم به منم توپ طلا بدن جایزرو به بهترین میدن هالند تازه اومده خودشو نشون داده امباپه هم امسال خوب بودا ولی زیاد کاره خاصیم نکرد جز جام جهانی مسی هم قهرمان جام جهانی شد مثلا میگن وینیسیوس توپ طلا نداره ولی نمیشه با مسی مقایسه شه که مثلا بگی وینیسیوس حقشه ?
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۳ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
میخوای یدونه هم به خودت بدن چون که نداری . آخه چه ربطی داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
اتفاقا با قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی فوتبال مسی خیلی شایسته است این شایستگی برابر است حتی از اون هفت توپ طلاین گرفته .این یارو خودش اصلا صلاحیت نظر ندارد.
آخرین اخبار