ترس مقامات آلمانی و فرانسوی از تجمع حامیان فلسطین

مقامات آلمان و فرانسه تهدید کردند با هر گونه برگزاری تظاهرات در حمایت از نیرو‌های حماس برخورد خواهند کرد.

نانسی فزر، وزیر کشور آلمان می‌گوید، با حامیان حماس در این کشور به‌شدت برخورد خواهد شد. او به گروه رسانه‌ای فونکه گفته است، از «همه امکانات اطلاعاتی و پلیسی برای برخورد» با این تجمعات استفاده خواهد کرد.

به گزارش دویچه وله، این سخنان در حالی گفته می‌شود که دولت فرانسه نیز اعلام کرده علیه تمامی افرادی که از حزب چپ این کشور به حمایت از مردم فلسطین برخواسته اند تشکیل پرونده داده است.

الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه تاکید کرد که فرانسه «هیچ اقدام یا اظهارنظر ضدیهودی» را در این کشور تحمل نخواهد کرد. در همین حال رئیس پلیس پاریس گفت: دو مسیر تظاهرات طرفدار فلسطین که قرار بود روز پنجشنبه در پاریس برگزار شود، ممنوع شده است. پلیس فرانسه در توجیه این اقدام خود مدعی شده برگزاری تظاهرات (در حمایت از مردم فلسطین)، خطراتی برای نظم عمومی دارد.

این در حالی است که در روز‌های گذشته مقامات انگلیس هم آشکارا حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند.ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس با اطمینان بخشی به رژیم صهیونیستی درباره حمایت‌ها مدعی شد: «ما تمام حمایت‌هایی را که آن‌ها نیاز دارند ارائه خواهیم کرد تا مطمئن شویم اسرائیل می‌تواند از خود در برابر این نوع حملات دفاع کند».

برچسب ها: آلمان ، فلسطین ، نوار غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار