مادر شهیدان ملایی، آسمانی شد

حیات محمدی، مادر شهیدان یدالله و محمد ملایی چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ به فرزندان شهیدش پیوست.

چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ حیات محمدی، مادر شهیدان والامقام محمد و یدالله ملایی پس از سال‌ها درد فراق فرزندان به جگرگوشه‌های شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این اسوه صبر و استقامت، روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲  از ساعت ۱۴ از کنار مسجد جامع اسماعیل آباد نوق رفسنجان برگزار می‌شود.

خلاصه‌ای از زندگی نامه شهدای والامقام:

شهید والامقام محمد ملایی در ۲ تیر ۱۳۳۷ در روستای اسماعیل آباد توابع شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. پدرش حسین، کارگر بود و مادرش حیات نام داشت. تا پایان دوره ابتدایــی درس خواند. کارگر معدن مس بود. ســال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و صاحب ۲ پسر و ۲ دختر شد. به عنوان بســیجی در جبهه حضور یافت.۲۷  تیر ۱۳۶۵ با ســمت راننده در کرمانشاه هنگام انجام مأموریت دچار ســانحه رانندگی شد و به شهادت رسید.

شهید والامقام یدالله ملایی در ۱۰ بهمن ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود، تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهــه حضور یافت. ۴ دی ۱۳۶۵ در شــلمچه به شــهادت رســید. پیکرش مدتی در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۶۷ پس از تفحص، در زادگاهش به خاک ســپرده شــد.

 

شهیدان ملایی

پیام تسلیت استاندار کرمان 

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان یدالله  و محمد ملایی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: 

هوالباقی

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت الگوی ایثار و صبوری، بانوی مؤمنه مرحومه حاجیه حیات محمدی مادر گرامی شهیدان معزز یدالله و محمد ملایی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

مادران شهیدان تجسّم عینی ایثار، شرافت و از خودگذشتگی هستند که صبوری و استقامت آنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزت بخشید. بی شک روح بلند مادرانه این بانوی بزرگوار در جوار رحمت واسعه الهی و فرزندان شهیدش آرام گرفته است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان ملایی، مردم متدین و ولایت مدار استان کرمان، خاصه مردم شهیدپرور رفسنجان و نوق تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار