سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی تبلیغات انتخاباتی از اقدامات تحولی صداوسیما است

راستینه گفت: راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی تبلیغات انتخاباتی از اقدامات تحولی آقای جبلی است که برای انتقال پیام نامزدها به مردم موثر است.

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغاتی توسط صداوسیما برای نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از صداوسیما خواستیم تا عدالت در نظام تبلیغاتی فراهم شود و کاندیدا‌هایی که توان مالی تبلیغات مناسب ندارند بتوانند پیامشان را به مردم منعکس کنند.

وی ادامه داد: از آقای جبلی، رئیس رسانه ملی خواستیم به منظور توسعه عدالت رسانه‌ای و فراهم کردن بستر تبلیغات سالم برای همه نامزد‌ها بستر‌هایی را تعریف کند تا نامزد‌ها با کمترین هزینه بتوانند پیام، نگاه و فکر خود را برای مسائل استان و حوزه انتخابیه منعکس کنند.

نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس بیان کرد: راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی تبلیغات انتخاباتی، از اقدامات تحولی آقای جبلی در صداوسیما است که می‌تواند بستر لازم برای انتقال پیام کاندیدا‌ها به مردم را فراهم کند. 

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی روز سه‌شنبه (۱۸ مهر) در نشست افق تحول رسانه ملی از راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی محلی برای پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبر داد.

رئیس سازمان صداوسیما در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی اعلام کرد که به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های نمایندگی مجلس دوازدهم ۲۰۰ کانال تلویزیونی محلی راه‌اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار