سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک میزان موادغذایی فاسد و غیرمجاز معدوم شده در این شهرستان را بیش از ۸۰۰ کیلوگرم اعلام کرد.

علی ابوالحسنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک  گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و غیرمجاز جمع آوری شد.

او این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شامل انواع مواد خوراکی مانند شیرینی و کیک، پنیر پیتزا، پفک و چیپس و ... اعلام کرد و افزود: این حجم از مواد غذایی با حضور نماینده دادستانی و مسئولان بهداشت محیط شهرستان معدوم سازی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک  حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و ادامه داد: با متخلفان و عاملان تهدید سلامت مردم برخورد جدی، قاطع و قانونی می‌شود.

آقای ابوالحسنی  به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی‌ها توجه داشته و در صورت مشاهده هرگونه بسته‌بندی تاریخ مصرف گذشته یا غیرمجاز، مراتب به شماره ۱۹۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.