کشف قاچاق احشام در هرمزگان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و کشف ۲۲۶ راس دام زنده قاچاق در استان خبرداد.

سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند ضمن شناسایی و توقیف ۵ دستگاه خودرو حامل احشام، ۲۲۶ راس دام زنده قاچاق را کشف و ضبط کنند.

او گفت: در این رابطه ۵ نفر از عوامل قاچاق احشام شناسایی ودستگیر و با تشکیل پرونده‌های جداگانه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی احشام کشف شده در هفته گذشته را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

سرهنگ مشوق گفت: طرح‌های پاک سازی نقاط و محلات آلوده به قاچاق کالا، سوخت، احشام و مواد مخدر به صورت منظم و هفتگی در استان اجرا و پلیس در بحث مبارزه با قاچاق از هیچ کوششی دریغ نکرده و با جدیت و اقتدار با مخلان نظم اقتصادی برخورد می‌کند.

او گفت: در هفته گذشته با تلاش‌های همه جانبه و شبانه روزی صورت گرفته مجموعا در حوزه قاچاق کالا و ارز ۴۸ دستگاه خودرو شوتی شناسایی و توقیف، ۱۱۲ متهم دستگیر، ۳۲ فقره پرونده تشکیل و ۳۱۶ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم استان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در حد خرد و کلان، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.