راه اندازی دانشکده مدیریت و اقتصاد در دانشگاه گیلان

رئیس دانشگاه گیلان از راه اندازی دانشکده مدیریت و اقتصاد با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی خبر داد.

فرید نجفی، رئیس دانشگاه گیلان گفت: دانشکده مدیریت و اقتصاد به صورت دانشکده‌ای مستقل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را ادامه می‌دهد که تا پیش از این گروه‌های مدیریت و اقتصاد و حسابداری در قالب گروه‌های دانشکده ادبیات و علوم انسانی به فعالیت مشغول بودند.

او با بیان اینکه گروه مدیریت دانشگاه گیلان یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های آموزشی این دانشگاه است، افزود: این گروه در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را شروع کرده و هم‌اکنون با ۱۹ عضو هیئت علمی در مقاطع مختلف؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجو می‌کند. 

به گفته رئیس دانشگاه گیلان، گروه اقتصاد و حسابداری از سال ۱۳۹۸ از گروه مدیریت انشعاب یافته و در حال حاضر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو جذب می‌کند و در حال حاضر بیش از هزار دانشجو در دوره‌های این دپارتمان مشغول به تحصیل هستند. 

نجفی تصریح کرد: علاوه بر این، دانشجویان بین‌المللی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشکده پذیرفته می‌شوند.

او همچنین گفت: این دانشکده در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های (مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی، حسابداری) در مقطع کارشناسی ارشد (مدیریت تولید و عملیات، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، حسابداری، اقتصاد نظری) و در مقطع دکتری (مدیریت صنعتی – مدیریت تولید و عملیات، مدیریت بازرگانی – مدیریت سیاستگذاری بازرگانی) است.

فرید نجفی، رئیس دانشگاه گیلان

رئیس دانشگاه گیلان افزود: با توجه به نیاز جامعه به تخصص‌های بین رشته‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی، گرایش‌های بین رشته‌ای مانند اقتصاد دریا، مدیریت پسماند و ... در این دانشگاه راه اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.