معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کشور گفت: ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در هشت هزار مسجد کشور مشغول فعالیت هستند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کشور در نشست مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد کشور گفت: در کشور حدود هشت هزار مسجد داریم که در ۲۶ هزار مسجد کانون فرهنگی هنری فعال است.

مهدی مقدم تاکید کرد به خاطر داشته باشیم ایجاد امید و حس خوب به جامه از مساجد شروع میشود و روحیه شاد و توام با معرفت و لطافت، سبب جذب مردم بویژه جوانان و نوجوانان به مسجد می‌شود.

او  با اشاره به اینکه مساجد، محل اتحاد مسلمانان هستند، گفت: مسجد بهترین مکان برای همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان است.

مقدم  افزود: در استان اصفهان نیز مساجد محل اتحاد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان بر محور مساجد متحد شده و هم افزایی کرده اند وازاینگک از ۶ هطار مسجد در استان اصفهان ۲ هزار مسجد دارای کانون فرهنگی هنری پویا وفعال هستند

اواضافه کرد: همدلی و همزبانی بین دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان اصفهان موجب هم افزایی امکانات و ظرفیت‌ها برای کار فرهنگی شده است.

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کشور افزود: همگرایی دستگاه‌ها بمنزله دخالت در امور این دستگاه‌ها نیست بلکه زمینه رونق و توسعه فعالیت‌ها را فراهم می‌کند. نقش مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی را بسیار موثر دانست و گفت: مراکز فرهنگی برای بهره گیری از ظرفیت و فضای معنوی مساجد جهت مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.