رفع تصرف ۴۵ هکتار از اراضی دولتی در دزفول

رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف و جلوگیری از تملک غیر قانونی ۴۵ هکتار از اراضی دولتی در این شهرستان خبر داد.

 آناهیتا شیوا رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باهدف حفاظت و صیانت از اراضی دولتی و با تهیه لوایح و پیگیری‌های قضایی از تملک غیرقانونی ۴۵ هکتار از اراضی دولت در دزفول جلوگیری به عمل آمد.

او  افزود: در این پرونده با تلاش مجموعه حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رای به سود اداره کل راه و شهرسازی استان صادر شد.

رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر را بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد و ادامه داد: همواره به دنبال جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال هستیم.

خانم شیوا  از پیگیری‌های مقامات قضایی و تلاش مقامات نظامی و انتظامی استان برای بازگشت این اراضی به مالکیت دولت قدردانی  کرد و افزود: این اداره کل برای حفاظت از حقوق بیت المال از همه توان حقوقی خود بهره می‌گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.

 ۲۶ هزار و ۷۷۷ متر مربع از اراضی ملی دزفول نیز که توسط افراد سودجو تصرف عدوانی شده بود ۱۸ اردیبهشت ماه امسال با حکم قضایی رفع تصرف شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.