کتائب حزب‌الله عراق آمریکا را تهدید کرد

کتائب حزب الله عراق تایید کرد وارد نبرد طوفان الاقصی شده است و پایگاه‌های آمریکا در این کشور را هدف قرار می‌دهد.

جعفر الحسینی، سخنگوی  کتائب حزب‌الله عراق تأیید کرد که آمریکایی‌ها شرکای اساسی در کشتار مردم غزه هستند و بنابراین باید عواقب آن را متحمل شوند.

براساس گزارش النشره، او در مصاحبه‌ی تلویزیونی اعلام کرد که مقاومت در عراق از امروز عملا وارد میدان نبرد و هدایت حملات خود به پایگاه‌های آمریکایی شده است.

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق رسما ورود آن‌ها به نبرد طوفان الاقصی را اعلام کرد که نشان می‌دهد عملیات با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی در مصاحبه با شبکه المیادین درباره اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز گفت: «همه می‌دانند که چه بر سر نیروهای آمریکایی آمده و می‌آید و مقاومت در عراق امروز نخستین ضربه را زد و این عملیات با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت». 

وی افزود: «مقاومت در عراق این توانایی و امکانات را دارد که پایگاه‌های آمریکایی را نابود کرده و حتی آمریکایی‌ها را اخراج کند».

در همین حال، منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای آغاز حمله زمینی به غزه است. ایتای بلومنتال خبرنگار صهیونیست نیز اعلام کرد که تصمیم نهایی در مورد حمله زمینی به غزه در جلسه امشب کابینه دفاعی اسرائیل اتخاذ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار