مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندورود از اجرای ۱۵ کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های این شهرستان خبر داد.

مرتضی رمضانی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندورود از اجرای ۱۵ کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های اصلی-فرعی و روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در ۶ ماه سال اول امسال خبر داد.

او افزود: روکش آسفالت راه اصلی و فرعی به طول ۱۱ کیلومتر و راه روستایی به طول ۴ کیلومتر این شهرستان و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رمضانی ادامه داد: به علت کوهستانی بودن بخشی از محور‌های فرعی این شهرستان به منظور افزایش ضریب ایمنی محور مذکور دومین دیوار حائل در کوهدشت به طول ۴۰ متر و عرض ۵ متر به بهره برداری رسید.

او به اقدامات ایمن سازی این اداره در محور‌های تحت پوشش خود اشاره کرد و گفت: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار