ابلاغ بیش از ۳۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از ابلاغ بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی استان خبر داد.

مصدق مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ۳ هزار و ۵۷۴ شرکت تعاونی در استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، خدمات، صنعت راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۱۳۸ تعاونی در بخش خدمات در استان فعال است تصریح کرد: تعاونی بخش خدمات استان بوشهر با ۱۰ هزار و ۷۱۱ عضو زمینه اشتغال بیش از ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به تعاونی در بخش کشاورزی استان پرداخت و خاطرنشان کرد: در این بخش یک‌هزار و ۶۲ تعاونی با شش هزار و ۴۴۵ عضو فعال و اشتغال ۱۵ هزار و ۷۷۵ نفر را ایجاد کرده است.

کشاورزی تعداد تعاونی بخش صنعتی استان بوشهر ۶۲۶ تعاونی ذکر و بیان کرد: در این حوزه با عضویت ۳ هزار و ۶۵۷ نفر بیش از ۹ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی فراهم کرده است.

وی نظارت بر فعالیت تعاونی‌های فعال استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر نظارت میدانی، تمامی تعاونی‌های فعال استان هر روز عملکرد خود را در سامانه جامع هوشمند تعاون ثبت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی در بخش تعاون گفت: اراضی سایت‌های پرورش میگو به ۱۱۰ تعاونی بر اساس سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی واگذار شد.

کشاورزی، رشد بی سابقه میزان اعتبار تسهیلات اشتغال‌زایی با حمایت دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، امسال بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی تزریق می‌شود که گامی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی است.

وی از تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی خبر داد و بیان کرد: امسال تنوع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی افزایش یافته و به آن‌ها اعلام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پرداخت یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ اضافه کرد: تعاونی‌های استان بوشهر می‌توانند از ظرفیت به وجود آمده از خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی برای بهبود شرایط و فضای کسب‌وکار خود استفاده کنند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.