آمایش سرزمینی بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی اردبیل احصا شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احصای آمایش سرزمینی بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی این استان خبر داد.

اکبر ورودی در مراسم تجلیل از ورزشکاران شهرستان کوثر، تامین زیرساخت‌های ورزشی را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های متولیان ورزش استان برشمرد و گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شاهد توسعه و رشد ورزش استان اردبیل باشیم.

او با اشاره به این که برای بازسازی و بهسازی اماکن ورزشی شهرستان کوثر بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: با توجه به اعتبار مورد نیاز، علاوه بر اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان باید اعتبارات شهرستانی نیز برای بازسازی و بهسازی و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان در نظر گرفته شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به کسب نتایج چشمگیر و جایگاه ورزش استان در کشور در سال گذشته، بیان کرد: امروز رشته ورزشی وزنه‌برداری، شمشیربازی، ووشو، دو و میدانی، کیک بوکسینگ، ورزش ناشنوایان و جانبازان و معلولان استان در سطح کشور جزو برترین‌ها است.

ورودی با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرستان کوثر از میانگین کشوری بالاتر است، اضافه کرد: با این حال لازم بود در خصوص سرانه ورزشی این شهرستان بازنگری صورت بگیرد که در همین راستا دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان ماموریت یافت تا زمین‌های روباز و بلاتکلیف در شهرستان کوثر را شناسایی و برای استفاده بهینه از ان‌ها طبق قانون و مقررات اقدامات را انجام دهد.

او در خصوص جذب اعتبارت ملی برای بازسازی و بهسازی اماکن ورزشی، بیان کرد: نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند تا بازسازی و بهسازی اماکن ورزشی استان صاحب ردیف بودجه‌ای ملی شود که در صورت تحقق این امر بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و جوانان را از دیگر اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان برشمرد و گفت: پیگیر تامین و اختصاص بودجه لازم برای احداث خانه جوانان هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.