برگزاری ویژه برنامه کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت در زاهدان

ویژه برنامه کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت در کانون پرورش فکری و نوجوان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: در هفته ملی کودک، برنامه‌های فراوانی برای مخاطبان در کانون استان برگزار شد و حدود 4000 کودک و نوجوان از آن بهره‌مند شدند، اما در کانون، کودکان غزه را فراموش نکردیم و هفته‌ی جاری را به آنان اختصاص دادیم که همکاران در سراسر استان در حال اجرای برنامه‌ها هستند.

محمدرضا سالاری افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خویش به مسئله فلسطین اشاره کرده‌اند و با صراحت از نابودی اسراییل خبر داده‌اند؛ هنگامی که ما اتفاقات اخیر را در کنار واکنش جامعه جهانی مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر به تحقق این وعده نزدیک هستیم.

مدیرکل کانون با اشاره به بمباران در بیمارستان غزه، آن را جنایتی هولناک خواند و گفت: رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین جنگ، اتفاقی را رقم زد که بدون چراغ سبز آمریکا، انگلیس و دیگر قدرت‌ها امکان‌پذیر نبود و همین باعث شد جهان با بینش بیشتری به قضیه جنگ اخیر نگاه کند.

سالاری سپس با برشمردن خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای مخاطبان، آن را ظرفیتی دانست برای تحقق رسالت کانون که همان توانمندسازی و آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان است و ادامه داد: در موضوع اخیر نیز برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده تا آگاهی، بصیرت و بینش در مخاطبان ایجاد شود و این باور در آنان شکل بگیرد که برای تحقق نظم نوین جهانی، تاثیر کودکان و نوجوانان توانمند انکارناپذیر است.

وی به بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هم اشاره کرد و ضمن دعوت از همگان برای شرکت در این رویداد به همکاری‌های گسترده‌ی کانون و پلیس راهور اشاره کرد و محورهایی را برای قصه‌گویی برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار