رئیس کل دادگستری هرمزگان :

نقش سازمان بازرسی در نهادینه سازی عدالت اجتماعی اجتناب ناپذیر است

رئیس کل دادگستری هرمزگان بر نقش خطیر سازمان بازرسی به منظور نهادینه سازی عدالت اجتماعی تأکید کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به اینکه در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه به سر می‌بریم، این موضوع، ضرورت استفاده از فرصت برای تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول را اجتناب ناپذیر می‌سازد.

او گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضاییه، فرآیند بروز رسانی سند تحول قوه قضاییه در جریان است و برای دستیابی به تحول، سازمان بازرسی می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و تعریف ماموریت‌های جدید در این خصوص، فعالانه ایفای نقش نماید.

قهرمانی گفت: با مدیریت رئیس سازمان بازرسی کل کشور و تلاش‌های مدیرکل بازرسی هرمزگان، مسیر تحقق اهداف در حال ارتقاء است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: اخیراً نیز رئیس قوه قضاییه ماموریت پیگیری تحقق و ارتقاء عدالت اجتماعی در سطح جامعه را به سازمان بازرسی کل کشور محول نمودند که نشان دهنده اهمیت سازمان بازرسی به منظور دستیابی به این هدف مهم است.

مجتبی قهرمانی افزود: حکمرانی مطلوب که از جمله اهداف و مأموریت‌های سازمان بازرسی کل کشور است نیز سرانجام به عدالت اجتماعی منجر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین پیشنهاد تشکیل کارگروه عدالت اجتماعی با مشارکت و عضویت سازمان بازرسی، دادستانی و دادگستری استان را مطرح کرد و این موضوع را در جهت افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام بسیار حائز اهمیت برشمرد.

در جریان این بازدید، محمد اسمی مدیرکل بازرسی استان هرمزگان نیز با ارائه گزارشی، مهمترین اقدامات و برنامه‌های اداره کل بازرسی استان را تشریح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.