حذف واسطه‌ها و دلالان محصولات روستایی با سامانه هوشمند امور روستایی

مجری سامانه هوشمند امور روستایی استان یزد گفت: این سامانه زمینه حذف دلالان و واسطه‌ها از فروش محصولات روستاییان را فراهم می‌کند.

زهرا طاهری مجری سامانه هوشمند امور روستایی استان یزد در نشست هماهنگی سامانه هوشمند امور روستایی استان یزد با اشاره به ایجاد زیرساخت این سامانه گفت: این اطلس زیرساختی را در اختیار روستا‌های استان قرار می‌دهد که بتوانند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای معرفی در عرصه ملی و بین‌المللی را در این سامانه ثبت کنند.

او تصریح کرد: برای هر یک از دهیاران یک دسترسی ایجاد شده و با قرار گرفتن صفحه مدیریت در اختیار آنها، امکان خرید و فروش تجمیعی هم برای مردم روستا از طریق دهیار به وجود می‌آید.

مجری سامانه هوشمند امور روستایی استان یزد افزود: با توجه به اینکه روستاییان محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند، اما به دلیل وجود دلال‌ها و عدم دسترسی روستاییان به بازار نمی‌توانند از سود آن بهره‌مند شده و دلالان سود این کالا را به جیب می‌زنند.

طاهری خاطرنشان کرد: از طریق این سامانه دست دلالان حذف شده و زیرساختی در اختیار روستا قرار می‌گیرد که به واسطه آن تمام محصولات تولیدی خود را در سامانه عرضه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار