افزایش تخت‌های بیمارستان راسک یکی از مطالبات جدی مردم است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان راسک گفت: با تمامی مشکلات ما درحال پیگیری جهت افزایش میزان تخت موجود در بیمارستان هستیم که بتوانیم تعداد تخت‌های فعال به ۱۵۶ تختخواب برسانیم.

محمدعلی سقاری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان راسک  با اشاره به وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان بیان کرد: بیمارستان ولایت راسک ازسال ۱۳۹۲ شروع به کارکرده است و در ابتدا ۳۲ تخت در مصوبات ثبت شده اما در حال حاضر با افزایش جمعیت ساکنان به ۹۵ تخت تبدیل شده است.

وی افزود: این بیمارستان از آنجا که تنها بیمارستان در این منطقه است و شهرستان سرباز و بخش پیشین ‌و پارود را نیز پوشش می دهد در بیشتر روزها با کمبود تخت روبه رو می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان راسک ادامه داد: با تمامی مشکلات ما درحال پیگیری جهت افزایش میزان تخت موجود در این بیمارستان هستیم که بتوانیم تعداد تخت‌های فعال به ۱۵۶ تختخواب برسانیم.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت با کمک خیرین توانستیم اتاق عمل این بیمارستان را بازسازی و به تعداد بیشتری از بیماران خدمات ارائه کنیم.

سقاری گفت: مصوبات در خصوص ساخت یک بیمارستان ۶۴ تختخواب در بخش پیشین انجام شده و در مرحله تامین اعتبارات است.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان با کمبود پزشک در حوزه اطفال مواجه است که اینمورد هم نگاه ویژه مسئولین را می‌طلبد.

 

کمبود نیرو انسانی در بخش‌های خدماتی، تاسیسات و نگهبانی کیفیت خدمات را کاهش داده است

 

محمد صدری، رئیس بیمارستان ولایت شهرستان راسک   با اشاره به مشکلات این بیمارستان بیان کرد: به دلیل کمبود نیرو انسانی در بخش‌های خدماتی، تاسیسات، نگهبانی و بالینی متاسفانه کیفیت و میزان رضایتمندی کم است.

رئیس بیمارستان راسک تصریح کرد: در خصوص جمع آوری زباله‌های عفونی و غیر عفونی نیز به دلیل نبود وسیله مشخص و دائمی برای حمل و خروج از محل بیمارستان نیز دچار مشکل هستیم.

صدری ادامه داد: با وجود تمام مکاتبات با دانشگاه در خصوص کمبود نیرو در بخش‌های زایشگاه، جراحی، پرستاری، اورژانس، خدمه، نیروی تاسیسات و حتی نگهبان با ما همکاری‌های لازم انجام نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار