پاکسازی بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر از حریم جاده‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: به منظور بالا بردن سطح ایمنی محور‌های ارتباطی، بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر از حریم جاده‌های استان پاکسازی شده است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: امسال اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محور‌های ارتباطی استان صورت گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب بیش از ۶۰۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

وی به نصب حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تابلو و علائم در راه‌های استان، نصب حدود ۲۰ کیلومتر نیوجرسی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلو‌های برق به تعداد ۴۵۰ عدد در محور‌های ارتباطی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم بالغ بر ۲۸۰۰ کیلومتر از شانه راه ها، جمع آوری، بازسازی و تعمیر حدود ۲ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی حدود ۹ هزار تابلو و علائم حریم راه در محور‌های ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری بوده است.

دست نشان همچنین ایجاد و رنگ‌آمیزی بیش از ۷۶۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۴۵۰ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن، حدود ۱۰۰ فقره تعمیر نرده حفاظ و قرنیز و رنگ‌آمیزی حدود ۸۰۰ عدد سرعت گیر را به عنوان سایر پروژه‌های حوزه راهداری در این مدت اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.