آمادگی فرودگاه اهواز برای افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: آمادگی کامل برای افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی اهواز وجود دارد.  

سید مهدی رزاز در خصوص آخرین وضعیت پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز گفت:  در حال حاضر روزانه ۵۰ تا ۵۵ پرواز داخلی در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز انجام می‌شود.

او در خصوص افزایش پرواز‌های فرودگاه اهواز، افزود: در تلاش هستیم تا با رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی تعداد پرواز‌های داخلی فرودگاه را افزایش دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: در این زمینه از هر شرکت هواپیمایی که به دنبال حضور و ارائه پرواز در فرودگاه اهواز باشد به طور کامل حمایت خواهیم کرد و در این زمینه آمادگی کامل در استان وجود دارد.

آقای رزاز در خصوص پرواز‌های خارجی فرودگاه نیز افزود: در حال حاضر از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد سه کشور خارجی پرواز انجام می‌شود.

او  ادامه داد: پرواز‌های خارجی فرودگاه به مقصد کشور‌های عمان، امارات و ترکیه انجام می‌شوند و در حال رایزنی هستیم تا به مقصد یک کشور خارجی دیگر نیز پرواز مستقیم از فرودگاه اهواز داشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: آمادگی کامل برای افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی اهواز وجود دارد و همچنین شرایط برای حضور شرکت‌های هواپیمایی به همین منظور فراهم است و هیچ مشکلی برای افزایش پرواز‌ها نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.