وضعیت ذخیره‌سازی سوخت انبار‌های نفت منطقه زاهدان مطلوب است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: وضعیت ذخیره‌سازی سوخت انبار‌های نفت منطقه زاهدان مطلوب بوده و این اتفاق حاصل تلاش ناوگان حمل‌ونقل سوخت و همکاران منطقه است.

قربانعلی مردانی در جلسه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی با اشاره به وضعیت ذخیره‌سازی مطلوب سوخت در انبار‌های منطقه که در وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال گذشته قرار دارد، بیان کرد: تحقق این موضوع حاصل پیگیری‌های انجام شده از سوی منطقه، حمایت ستاد و مناطق پخش و شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی است.

وی با اشاره به اهمیت ناوگان حمل‌ونقل در زنجیره سوخت‌رسانی کشور، افزود: اگر در زنجیره تأمین و توزیع سوخت، سه حلقه وابسته به هم تصور کنیم، بخش حمل‌ونقل در کنار مجاری عرضه از ارکان اصلی این مجموعه هستند که همراه با کارکنان منطقه در تلاش برای تأمین و توزیع به موقع سوخت موردنیاز مردم هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در پاسخ به برخی از دغدغه‌های شرکت‌های حمل‌ونقل در زمینه مشکلات سوختگیری در جایگاه‌های مسیر تردد و در مبدأ و مقصد، گفت: در زمینه تسهیل سوختگیری در استان‌های مبدا، پیگیری قبلاً انجام شده و اقدامات مجددی نیز انجام خواهد شد و در منطقه با بهره‌برداری از جایگاه جدید در چند ماه آینده وضعیت در سطح مطلوب قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: شرکت نفت ، انبار نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار