در نوزدهمین روز عملیات طوفان الاقصی،

حماس: ۳۵۰۰۰ حامی مسلح داریم

جنبش حماس اعلام کرد ۳۵۰۰۰ حامی مسلح دارد و برای مقاومت بیشتر در برابر صهیونیست‌ها آماده است.

 عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد نوزدهمین روز خود شده است که پیروزی‌های کم نظیر رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه ۳۵۰۰۰ حامی مسلح در نوار غزه داریم تاکیده کرده است که برای مقاومت بیشتر در مقابل صهیونیست‌ها آماده هستیم.

به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرده است که ۳۵۰۰۰ حامی مسلح در نوار غزه دارد.

سخنگوی حماس همچنین گفته است که نیرو‌های مقاومت فلسطین آماده مقاومت بیشتر در برابر رژیم صهیونیستی هستند.

حازم قاسم در گفت وگو با شبکه قطری الجزیره گفت: امروز اشغالگران در اوج تجاوز قرار دارند و عامدانه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند.دولت آمریکا هم موضع (رژیم) اسرائیل را کاملا اتخاذ کرده و به نظر می‌رسد که شورای امنیت قادر به اتخاذ تصمیمی نیست که دشمن را ملزم به توقف تجاوز کند. دشمن صهیونیستی در این جنگ فریبکاری بی‌سابقه‌ای را اجرا کرده است.

از سوی دیگر گردان‌های القسام اعلام کردند، کماندو‌های این گروه به زیکیم واقع در جنوب عسقلان نفوذ کرده و با نظامیان صهیونیستی درگیر شدند.  شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی درگیری بین کماندو‌های القسام و نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد.

همچنین دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین در هر کیلومتر از خاک این باریکه ۳۳ تن مواد منفجره بر سر مردم فرو ریخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۲۰:۳۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
من هم حامی شما هستم.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۲۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
سلام،

قدس قبله اول مسلمین جهان به زودی آزاد خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۵:۵۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
انشاالله همیشه پیروزی مسمانان را ببینیم ونابودی کافران از جمله صهیونسیم وآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
از پیروزی های حماس خوشحال می شوم
دست خداوند بالای سر شما باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
این تونلهای غزه من را یاد جنگ خندق انداخت که با ابتکار سلمان فارسی مسلمانان بر کفار پیروز شدند و با اینکه لشکر کفار با مشارکت همه قبایل به جنگ آمده بودند و مدینه را به محاصر درآوردند ولی نتوانستند وارد شهر مدینه شوند و شکست خوردند. حال ابتکار تونلهای غزه و محاصره غزه توسط اسرائیل و آمریکا و کل جهان غرب و سکوت سازمان ملل باز هم مرا یاد جنگ خندق یا همان جنگ احزاب انداخت.
درود بر سلمان فارسی های ایرانی. شکست سنگین اسرائیل در طوفان الاقصی پاک شدنی نیست.
در اینجا ما هم شاهد جنگ خندق هستیم (تونل های غزه و محاصره همه جانبه شهر مدینه) و هم شاهد جنگ خیبر ( کندن درب قلعه خیبر و ورود مسلمانان به داخل قلعه یهودیان)
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۲۰:۳۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
درود بر شما
آخرین اخبار