با درخشش در المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی؛

۴ تکنسین اورژانس خراسان جنوبی به مرحله کشوری راه یافتند

۴ تکنسین اورژانس خراسان جنوبی با درخشش در المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی شمال شرق کشور به مرحله کشوری راه یافتند.

عباسی معاون فنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: طبق دستورالعمل سازمان اورژانس کشور المپیاد علمی مهارتی پرسنل فوریت‌های پزشکی در سطح دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار و ۸ نفر در گروه‌های مختلف به عنوان منتخب دانشگاهی به قطب شمال شرق معرفی شدند.

او افزود: المپیاد علمی مهارتی فوریت‌های پزشکی قطب ۹ کشور شامل شهرستان‌های بیرجند، مشهد، بجنورد، نیشابور، گناباد، اسفراین، تربت جام، تربت حیدریه و سبزوار به میزبانی مشهد با حضور نماینده سازمان اورژانس کشور برگزار شد و ۴ نفر از کارکنان اورژانس خراسان جنوبی، آقایان حسین بادیه نشین از سرایان و علی میرزاقلی از فردوس در گروه عملیات، مهدی عنایتی فر از طبس در گروه اورژانس هوایی و ابوالفضل جهانی از فردوس در گروه تریاژ تلفنی در بین ۸۵ شرکت کننده پس از آزمون کتبی، اسکی، فنی و مهارتی و آمادگی جسمانی برتر شدند و ضمن دریافت لوح تقدیر و هدیه به المپیاد کشوری راه یافتند.

عباسی اظهار کرد: نفرات برتر این المپیاد به عنوان نماینده قطب ۹ کشور در مرحله کشوری المپیاد اورژانس که در آذر امسال برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار