لزوم آموزش و ارتقا علمی وکلا

معاون اول قوه قضاییه در رشت گفت: کارگاه‌های کارآموزی مرکز وکلای قوه قضائیه باید با هدف آموزش مباحث رشته حقوق در تمام استان‌ها برگزار شود.

معاون اول قوه قضائیه امروز در کارگاه آموزشی «چالش‌های حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیری» که صبح امروز با حضور اعضای مرکز وکلا و کارآموزان وکالت گیلان در سالن همایش‌های دادگستری گیلان برگزار شد، گفت: کمیسیون‌های آموزش و کارآموزی مرکز وکلای قوه قضائیه در تمام استان‌ها باید این جلسات آموزشی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق با بیان اینکه تعداد بالای پرونده‌ها نباید فرصت مطالعه را از قضات و وکلا بگیرد، افزود : مطالعه ، تحصیل و پژوهش و به روزرسانی اطلاعات برای موفقیت در کار بسیار مهم است و وکلا و قضات باید با نگارش مقاله و کتاب از جامعه علمی کشور عقب نمانند.


معاون اول قوه قضائیه همچنین از آماده بودن «لایحه کتاب پنجم تعزیرات» با رویکرد جدید برای تحویل به دولت خبر داد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه گیلان هم در این کارگاه آموزشی گفت: کمیسیون آموزش و کارآموزی مرکز وکلای قوه قضائیه گیلان با هدف ارتقای دانش حقوقی وکلای قوه قضائیه استان و اهمیت مساله آموزش، هر ماه چند کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی، با حضور اساتید شاخص کشوری برگزار می‌کند که با استقبال خوب جامعه وکلا روبه رو می‌شود.

شهریار ولی زاده افزود : بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، شامل وکیل و کارآموز وکالت در مرکز وکلای قوه قضائیه گیلان عضو هستند

 

برچسب ها: قوه قضائیه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.