استفاده حداکثری از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت حمل ونقل

کارشناس حمل‌ونقل گفت: استفاده حداکثری از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی، نقش موثری در تقویت و بالندگی صنعت حمل و نقل کشور دارد.

رضائیان گفت: برگزاری رویدادهای نمایشگاهی به منظور نمایش دستاوردهای نوین در فضای رقابتی برگزار می شود که  نمایشگاه به دلیل مشارکت کلیه بازیگران این صنعت اعم از دولتی و خصوصی و رونمایی از محصولات جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گفته کارشناس حمل‌ونقل اگر قرار است دوره ای از رونق و رشد اقتصادی صنعت حمل و نقل را تجربه کنیم از مهم ترین شاخص های این رونق برگزاری منظم ، با محتوا و رقابتی نمایشگاه است.

رضائیان گفت: از رویکردهای اصلی نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور توجه به بخش های خصوصی  به ویژه شرکت های دانش بنیان در ارائه راه حل های مناسب در برطرف نمودن نیازهای بخش دولت با برگزاری برنامه های ریورزپیچ Reverse Pitch  است.

این کارشناس صنعت حمل و نقل می گوید:با توجه به توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها به منظور مشارکت حداکثری، برنامه های حمایت مالی و تسهیلات برای این گروه های فناور در نظر گرفته شده است.

او گفت:  از کشور روسیه، فرانسه، چین و اسپانیا بصورت مستقیم در نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور  حضور خواهند داشت.

وی افزود:هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت صنعت و معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی اتحادیه ها و انجمن های مرتبط از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه امسال  برگزار می گردد.

دبیر اجرایی  نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور  گفت: همراهی و همدلی بخش خصوصی و دولت موجب بالندگی صنعت، حمل ونقل و لجستیک و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات این صنعت در فضای رقابتی می شود. این اقدام فرصتی جهت گفتگوهای تجاری، انتقال تجربیات، ارزیابی عملکردها و تصویرسازی مطلوب از آینده این صنعت استراتژیک کشور است.

برچسب ها: حمل ونقل ، لجستیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار