گام بزرگ دولت انقلابی در راستای افتتاح پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در شادگان

فرماندار شادگان گفت: دولت مردمی گامی بزرگ در راستای افتتاح پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در شادگان برداشته است.

فرماندار شادگان در  مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید  انتظامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حرکت خودجوش مردم شهرستان شادگان در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در شب گذشته  گفت: با دعوت شیوخ، سران عشایر و طوایف ولایتمدار شادگان و لبیک جوانان غیرتمند شهرستان در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین حماسه‌ای بزرگ را آفریدند.

او  با بیان اینکه با اقدامات بسیار خوب فراجای شهرستان تیراندازی نسبت به قبل بسیار کاهش پیدا کرده است، افزود: شیوخ و بزرگان عشایر نیز در کنار مجموعه شورای تامین شهرستان با اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت نه به تیراندازی در مضیف‌ها در مقابله با پدیده شوم تیراندازی در مراسمات عروسی و فاتحه خوانی گام‌های موثری در سطح جامعه برداشتند.

فرماندار شادگان گفت: با توجه به اینکه شیوخ و بزرگان در مضیف‌ها خیلی از موضوعات قبل از اینکه به حوزه قضایی برسد مشکلات را حل و فصل می‌کنند که انتظار می‌رود در راستای امنیت پایدار از جایگاه مهم بزرگان و سران عشایر بیشتر استفاده شود.

آقای صالح زاده به ظرفیت‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: موضوعات اقتصادی شهرستان شادگان نیاز به یک همت جمعی دارد که قطعاً فراجا می‌توان نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت اقتصادی ایفا کنند و در همین راستا حوزه بندر تجاری به میزان ۸۰ درصدی صادرات رشد داشته و با هماهنگی و حمایت شورای تامین شهرستان رقه‌های امید بین تجار و فعالان اقتصادی شهرستان فراهم شده است.

او  از افتتاح تصفیه خانه آب دارخوین و اسکله صیادی خور بوخضیر با حضور وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تلاش‌های دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شادگان و شورای تامین شهرستان در رفع مشکلات شهرستان و به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی و... بسیار ارزشمند است و بصورت ویژه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

فرماندار شادگان به افتتاح و بهره برداری از ۱۰ مدرسه در مهرماه با اشاره کرد و گفت: ۱۲ مدرسه دیگر تا قبل از پایان امسال  افتتاح خواهد شد و امیدواریم به لحاظ مدرسه سازی در شهرستان به یک خودکفایی خواهیم رسید که کمترین مشکلات برای تحصیلات دانش آموزان خواهیم داشت.

آقای صالح زاده  از زحمات و تلاش‌های فرمانده پیشین انتظامی شهرستان شادگان تقدیر و تشکر کرد و افزود: سرهنگ اسکندر جماشیانی در مدت مسئولیت فرمانده انتظامی شادگان و همراهی با شورای تامین و اتخاذ تدبیر در تصمیم در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان اقدامات بسیار ارزشمندی داشته است.

او  با تبریک انتصاب سرهنگ موسوی به عنوان سرپرست فرماندهی جدید انتظامی شادگان، گفت: از سرهنگ سید قاسم موسوی خواست در موضوع مقابله با پدیده شوم تیراندازی که مهمترین دغدغه شهروندان و شیوخ و بزرگان عزیز است انتظار داریم با برنامه ریزی مناسب این پدیده شوم ریشه کن شود.

در این آئین از زحمات اسکندر سرهنگ جماشیانی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان شادگان تقدیر شد و سرهنگ سید قاسم موسوی به عنوان سرپرست جدید فرماندهی انتظامی شادگان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.