استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

مرمت قنوات در ۱۰ روستای ماژان/ شهرداری ماژان ۲ میلیارد تومان اعتبار گرفت

قناعت از مرمت قنوات ۱۰ روستای شهر ماژان به همت جهاد کشاورزی در آینده خبر داد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری شهر ماژان با بیان اینکه آسفالت معابر روستایی بخش ماژان قبل از این دولت صفر بوده، گفت: با استقرار دولت سیزدهم ۱۹ روستای این بخش آسفالت شدند.

او با اشاره به اینکه اقدامات دولت سیزدهم با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست و هدف گذاری‌ها در دولت سیزدهم ایده ال است، افزود: دولت سیزدهم به نقاط کمتر توسعه یافته بیشتر توجه داشته و فضای مثبت کاری در دولت وجود دارد.

قناعت با اشاره به اینکه احداث باند دوم محور طبس - خوسف آغاز شده، اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن برای این طرح در نظر گرفته ایم و ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم به این مبلغ اضافه می‌شود تا کار شتاب بگیرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: محور مزار شاه سلیمان علی (ع) دغدغه مردم است که برای ۶ کیلومتر اجرای روکش آسفالت و ۴ کیلومتر هم عملیات زیرسازی مبلغ هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته ایم و قیر رایگان هم از طریق راهداری تأمین خواهد شد.

او با بیان اینکه دو راه روستایی عیلکی و روبیات به طول سه کیلومتر از محل اعتبارات استانی ۴ میلیاد تومان مصوب می‌شود، گفت: قیر مورد نیاز این روستا از طریق راهداری تأمین می‌شود.


بیشتر بخوانید


قناعت با بیان اینکه عملیات آبرسانی به روستا‌های سیوچاه و کفتر میلان بخش ماژان از طریق قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در اولویت قرار می‌گیرد، بیان کرد: برای احداث زمین چمن روستا‌های اصغریه و قلعه زری هم ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان اختصاص دادیم.

استاندار تصریح کرد: قنوات ۱۰ روستای بخش ماژان از جمله کلاته خداداد، صمد آباد، فریز، دیهوک و اصفکی با کمک جهاد کشاورزی استان احیا و مرمت می‌شوند.

او با اشاره به زیرساخت برق شهرک گلخانه‌ای ماژان هم گفت: در این خصوص با حضور دستگاه‌های متولی تصمیم گیری خواهد شد تا مشکل برق آن رفع شود.

قناعت عنوان کرد: دو میلیارد تومان هم جهت اجرای طرح‌های عمرانی ماژان به شهرداری اختصاص می‌یابد.

برچسب ها: باند دوم ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.